Рекомендована література

педагогам для використання в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

1. Вакуліч Т. Соціально-психологічний супровід навчально-виховного процесу дітей з обмеженими можливостями / Т. Вакуліч // Профтехосвіта. — 2010. — № 6 (18). — С. 42 — 47.

2. Даніелс Е. Залучення дітей з особливими потребами до загальноосвітніх класів / Е. Даніелс, К. Стаффорд. — Львів: Т-во «Надія», 2000. — 255 с.

3. Діти з особливими потребами у загальноосвітньому просторі: початкова ланка / За ред. В. І. Бондаря, В. В. Засенка. — К., 2004. — 152 с.

4. Дятленко Н. Оцінка впливу інклюзивної моделі освіти на учасників проекту / Н. Дятленко, Н. Софій, Ю. Кавун. — К.: Всеукр. фонд «Крок за кроком», 2005. — 11 с.

5. Єфімова С. М. Вивчення стану готовності педагога до інтегрованого навчання дітей з особливими потребами в умовах загальноосвітнього навчального за- кладу / С. М. Єфімова // Наук. зап. Ін-ту психології АПН України ім. Г. С. Костю- ка. — К., 2005. — Вип. 26. — С. 55 — 58.

6. Загальна Декларація ООН про права людини, прийнята Генеральною Асам- блеєю ООН 10 грудня 1948 року.

7. Закон України № 2442-VI від 06.07.2010 р. «Про внесення змін до законодав- чих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти (щодо організації навчально-виховного процесу)».

8. Засенко В. В. Сучасні проблеми теорії і практики навчання дітей з особливи- ми потребами / В. В. Засенко // Сучасні тенденції розвитку спеціальної освіти (українсько-канадський досвід) = Modern trends in special education development (Canada-Ukraine Experience): Матеріали міжнар. конф., Київ, 25 — 26 трав. 2004 р.; За ред. В. Бондаря, Р. Петришина. — К.: Наук. світ, 2004. — С. 26 — 30.

9. Инклюзивное образование: Политика, содержание и сравнительные перспективы / Под ред. Ф. Армстронга, Д. Армстронга, Л. Бартона. — Лондон, 2000. — 78 с.

10. Колупаєва А. А. Інклюзивна освіта: реалії та перспективи: Моногр. / А. А. Колу- паєва. — К.: Самміт-Книга, 2009. — 272 с.

11. Саламанкська декларація. Рамки дій з освіти людей з особливими потребами, прийняті Всесвітньою конференцією з освіти осіб з особливими потребами: доступність і якість. Саламанка, Іспанія, 7 — 10 черв. 1994 р. — К., 2000. — 21 с.

12. Слободянюк Н. Організація інклюзивної моделі освіти: Загальні рекомендації / Н. Слободянюк // Профтехосвіта. — 2010. — № 6 (18). — С. 59 — 61.

ТЕЛ.(ФАКС) :
Адреса:
Київська область Обухівський район м.Богуслав вул. Івана Франка, 31
Державний навчальний заклад «Богуславський центр професійно-технічної освіти»:
GPS: 49.532478028833, 30.86479677062
Графік роботи:
пн-пт 8.00-17.00

Державний навчальний заклад «Богуславський центр професійно-технічної освіти»

Державний навчальний заклад «Богуславський центр професійно-технічної освіти»
Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжрядковий інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування